۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۵

در مسابقات جهانی امارات اتفاق افتاد؛

انصراف تیم ملی شمشیربازی لیبی از رویارویی با رژیم صهیونیستی

انصراف تیم ملی شمشیربازی لیبی از رویارویی با رژیم صهیونیستی

تیم ملی شمشیربازی لیبی به علت خودداری از رویارویی با رژیم صهیونیستی و اعلام مخالفت با عادی سازی روابط با این رژیم، از رقابت های جهانی دبی امارات کناره گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تیم ملی شمشیربازی لیبی با وجود راهیابی به فینال رقابت‌های جهانی این رشته ورزشی و کسب نتایج بسیار خوب،به علت خودداری از رویارویی با تیم رژیم صهیونیستی در راستای مخالفت با عادی سازی روابط با این رژیم، از این رقابت‌ها کناره گیری کرد.

«سراج الدین التاجوری» مربی تیم ملی شمشیربازی لیبی در این خصوص گفت: تیم ما در طول این رقابت‌ها که با حضور ۴۴ تیم در دبی امارات در حال برگزاری است، عملکرد فوق العاده ای داشت اما در نهایت به علت خودداری از رویارویی با تیم رژیم صهیونیستی از این رقابت‌ها کناره گیری کرد؛ هر چند ما به لحاظ فنی از آنها برتر بودیم و از پیروزی اطمینان داشتیم اما مسئله فلسطین مسئله ما و همه اعراب و مسلمانان است.

گفتنی است انصراف تیم لیبی از مسابقات جهانی شمشیر بازی پس از کناره گیری «ایاس الزمر» ملی پوش شمشیربازی اردن از این مسابقات به علت خودداری از رویارویی با رقیب صهیونیست خود صورت گرفت.

پیش از الزمر، «محمد الفضلی» عضو تیم شمشیربازی کویت نیز از مسابقات انصراف داد و ضمن اعلام مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از رویارویی با شمشیرباز صهیونیست خودداری کرد.

در مسابقات جهانی شمشیربازی که از روز یکشنبه در دبی آغاز شده است، ۱۶۶۰ ورزشکار از ۱۰۲ کشور جهان از جمله ۱۵ کشور عربی حضور دارند.

کد خبر 5465629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha